رژیم لاغری شکم

چهارشنبه 9 بهمن 1398
10:12
سولماز

نکاتی که در رژیم لاغری شکم باید به آنها توجه کرد:

شما باید توجه ویژه ای به این نکته داشته باشید. چون شما نمی توانید بدون دانستن این ملاحظات موفق شوید .هیچ سیستمی وجود ندارد که به تنهایی چربی شکم را از بین ببرد. بنابراین همراه با کاهش وزن وجود یک رژیم غذایی برای از بین بردن چربی شکم مفید خواهد بود. به طور کلی منطق بر اساس اجتناب از مصرف انرژی بالا (کربوهیدرات)، سوختن کالری بسیار زیاد و مصرف کالری کم است. چنین برنامه ای به شما اجازه می دهد با کاهش وزن در طول زمان چربی شکم خود را نیز از دست بدهید. با برنامه زیر کالری کم تری مصرف می کنید و کالری بیشتری می سوزانید و به این ترتیب نیازهای کالری که به این نحو تکمیل نشده اند با سوختن چربی مواجه می شوند و در نتیجه وزن کم می کنید. به طورطبیعی، چربی شکم شروع به سوختن خواهدکرد.

آنچه که باید در رژیم لاغری شکم گنجانده شود:

اجتناب ازکربوهیدرات ها:

غذاهای ما معمولا کربوهیدرات است، که باعث افزایش چربی می شود. استفاده از قند ساده همیشه باعث چربی می شود. به همین دلیل از مصرف نان، آرد، غذاهای شیرین که حاوی مقدار زیادی کربوهیدرات هستند باید اجتناب شود.

کربوهیدرات هایی که باید مصرف شوند (حاوی کربوهیدرات بسیار کم هستند)

-آویشن

-تربچه

-کلم

-فلفل

-بامیه

-رازیانه

تغذیه با پروتئین:

برای داشتن یک شکم صاف، شما باید کربوهیدرات را به حداقل و پروتئین را به حداکثر برسانید. بنابراین باید مقدار زیادی مواد غذایی حاوی پروتئین مصرف کنید. پروتئین به چربی تبدیل نمی شود. غذاهای غنی از پروتئین:

– جو

– تخم مرغ

– شیر

– پنیر

– ماست

– عدس

– نخود

– آجیل

– پسته

از قند استفاده نکنید:

شکر تصفیه شده بزرگ ترین علت افزایش وزن است. علاوه بر این، قند باعث تغذیه سلول های سرطانی می شود. بدون ترک قند نمی توانید شکمی صاف داشته باشید. باید از مصرف غذاهای شیرین، چای شیرین، بیستکوییت، آبمیوه ها، نوشیدنی های گازدار، کولا، باقلوا اجتناب کنید. اگر نمی توانید تحمل کنید، می توانید آنرا ۱-۲ بار در ماه مصرف کنید. قند را ازمیوه ها، انگورها و انگورهای طبیعی دریافت کنید. چون که شکر یک منبع عظیم کالری است و بدون ترک آن چربی ها از بین نمی روند.

رژیم لاغری شکم

غذاهای حاوی فیبر را انتخاب کنید:

وقتی غذاهای حاوی فیبر مصرف می کنید، دیرتر گرسنه خواهید شد و این به عنوان چربی به شما نمی رسد و می توانید نتایج مورد نظر را سریع تر بدست آورید. نتایج تحقیقات نشان می دهدکسانی که غذاهای حاوی فیبر مصرف می کنند، سریع تر وزن کم می کنند. اگر اینکار را با مکمل های دیگر انجام دهید، اثر بسیار بیشتری خواهد داشت. به عنوان مثال، زمانی که شما مقدار زیادی آب بنوشید، اثرات بیشتری خواهید دید.

مواد غذایی حاوی فیبر: جو، سبوس، قارچ، لوبیا، اسفناج، کرفس، کلم بروکلی، نارنگی.

ورزش کنید:

تنها با ورزش، قطعا راه حلی برای این مشکل پیدا نخواهید کرد. ورزش به شما کمک می کند با سوزاندن کالری بیشتر چربی های ذخیره شده در بدن را بسوزانید. این هم چنین به شما اجازه می دهد کاهش وزن سالم داشته باشید. ورزش با متابولیسم جریان خون را تسریع می کند و بنابراین در بسیاری از موارد کمک می کند.

قهوه بدون قند مصرف کنید:

قهوه بدون قند، سوختن چربی بدن را افزایش میدهد و به شما امکان می دهد تا نتیجه سریع تری بگیرید. براساس تحقیقات، ۱ قهوه بدون قند در رو زباعث ۴ برابرشدن افزایش چربی سوزی می شود.


[ بازدید : 129 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به جدیدترین مقالات سلامتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]